Veelgestelde Vragen
Een bestelling plaatsen in onze webshop is heel eenvoudig en kan op de volgende manier:
– Voeg de artikelen toe aan uw winkelwagen.
– Kies de betaalwijze.
– Vul uw gegevens in.
– Controleer & bevestig de bestelling.
– Het eindbedrag is altijd inclusief 21% BTW
U ontvangt direct een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres.
Mocht u geen orderbevestiging ontvangen, e-mail dan gelijk naar Da Capo High End Audio.
E-mail: info@dacapohighend.nl
Het verzenden van een bestelling is binnen Nederland altijd gratis (m.u.v. de wadden eilanden). Verzendingen naar het buitenland zijn bij ons niet mogelijk
Binnen Nederland hebben wij een minimale levertijd van enkele werkdagen. Meestal versturen we uw bestelling dezelfde of de volgende werkdag nog maar als het erg druk is dan lukt dit niet altijd.
We werken samen met PostNL, betrouwbaar en snel. Wanneer wij een pakketje op bijvoorbeeld donderdag aanbieden bij PostNL dan wordt het in de meeste gevallen vrijdag of uiterlijk zaterdag bezorgd! Bent u niet thuis dan krijgt u bericht dat de postbode bij u aan de deur is geweest. Het pakketje wordt altijd tot 2x toe bij u aangeboden. Hebt u het dan nog niet in ontvangst kunnen nemen, dan kunt u het later zelf afhalen bij een afhaalpunt.
Natuurlijk doen wij onze uiterste best om ieder pakketje, klein of groot, zo snel mogelijk te versturen!
Bij het verzenden van een orderwaarde onder de €250,00 betaald u bij Da Capo High End Audio voor Nederland (m.u.v. de wadden eilanden) € 10,00. Alle orders boven de € 250,00 worden gratis thuis geleverd.
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.
Nee, het is niet mogelijk om bestellingen naar het buitenland te laten versturen.
Wanneer je niet thuis bent op het moment dat de bezorger jouw pakket komt bezorgen wordt het pakket, indien het niet bij de buren kan worden afgegeven, de volgende dag opnieuw aangeboden. Je vindt hierover meer informatie op het briefje dat de bezorger bij je in de brievenbus achterlaat.
Je kan op dit moment kiezen uit twee opties:
– via iDEAL betalen.
Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afronden met jouw eigen bank. Je rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank. Als je al gebruik maakt van telebankieren, kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden.
-via REMBOURS betalen.
Hierbij betaal je het volledige bedrag direct bij aflevering aan de PostNL bezorger. Voor deze betaalmethode worden €25,00 extra kosten in rekening gebracht.